Wednesday, June 9, 2010

1. szerelőnap - hátsó spoiler Day 1 - Rear fascia

Megjött a nyár, így végre nekifogtam kicsit komolyabban szétszedni az autómat. Hozzá kell tennem, hogy soha nem csináltam még ilyet, eddig nem sokat tudtam az autókról, az alapvető dolgokat leszámítva.
A fiammal nekivágtunk az autó hátsó részének: leszedtük a külső motorfedőt, a hátsó spoiler külső részét.
Ekkor jött az első meglepetés

1

2

3


Egy fatégla és egy szétporladt törülköző figyelt alatta. 
4
Ezen a képen jól látni milyen amatőr melót végeztek az amerikaiak, amikor kijavították a törött részt.


Nem semmi gányolás. De ezzel nincs még vége.
Ahogy leszedtem a belső spoilert akkor döbbentem rá, hogy az autó törött volt.
Az alábbi képen jól látni, hogy az autóba hátulról belerohantak és elferdült a váz bal oldala.
5
Ez meg a jobb oldali, az nem annyira vészes.

6

Ezenkívül a váz alatt van egy fémlemez, amire tulajdonképpen fel van fogatva a spoiler. Na az teljesen szét van rohadva, viszont egy nagyon egyszerű darab.

7
8


Tehát jelenleg most itt tartunk:
9
Nem sok, de kezdésnek nem rossz, az amatőr csapattól. Reszkessetek autószerelők, jövünk :)
Minden egyes csavart, alkatrészt   felcímkéztem, külön dobozokba raktam, mert tudom, hogy visszaszereléskor nagy galibák szoktak ebből lenni.



Summer is here, so I started to work on the car.  Please note, that I'm not a mechanic, I have no idea about it, I have just a basic idea about the cars.
We started with the back fascia removal.  After we removed the rusted screws I got my first surprise:
I found a woodbrick and a towel underneath. Also the work done on the fiberglass is horrible.
After we removed the inside fascia I realised it that the car was hit, see pic 5-6.
The previous owner just fixed it from outside, but the skewed (deformated) frame was left like that.
I can't imagine why somebody is taking the effort to fix the car, and the most important thing is not fixed. What a work previous owner...

Also that piece of metal under the frame is completely rusted, but fortunately it's easy to replace. pic 7-8
After I removed everything, I separated everything in boxes and I labeled them. Even though most of those screws has to be replaced, but at least I know what's from where.
On pic 9 you can see where I'm with work at this time.

1 comment:

  1. Bopat !Nagyon ott vagy ! :) Nem csodálkozom amúgy ,hogy nem volt türelmed várni a DeLoSpec csapatot ,én is hozzáfogtam volna !:)
    Mi nagyon nem szoktuk a csavarokat szelektálni ,általában vissza is kerül mindegyik a helyére ,de ebben az esetben mindenképp előnyösebb így ,mégha esetleg ki is cserélsz jópárat !Csak így tovább !
    (Mondjuk azért hagyj a fórum brigádnak is szerelni valót !! )

    ReplyDelete