Úgy tudtam hogy a motor rendben van elvileg, mivel alig volt benne 17.000 mérföld.
Sajnos később kiderült hogy mégsem.
Az injektorostól az autó visszakerült Miskolcra, ahol ismét szét lett szedve a motor.
Megint egy rakás alkatrész lett rendelve a motorhoz.
Ismét ment a tökölés,apránként lett rendelve, állandóan vártuk az alkatrészeket Edtől.
Hetek teltek el így, hogy semmi konkrét nem történt.
A hengerfej tömítés sem volt jó, azt a Miskolci VOLVO kereskedésből sikerült venni.
Ami nagyon dühitett, hogy kiváltottam a rendszámot, az idő ketyegett, havi 66 eur volt az ára. Nem vittem vissza mert csak egyszer lehet kiváltani egy autóra.
Abban reménykedtem, hogy sikerül mennem pár métert vele 2013-ban.
Hát ló...szt sikerült.
Ha azt mondom hogy nem kicsit voltam dühös, akkor nagyon finoman fejeztem ki magam.
Aztán december végén sikerült rendbe rakni a motort, beindult, nem füstölt, nem ette az olajat.
A szerelő ment egy kicsit vele, akkor derült ki hogy a váltó kettesben indul, azaz nincs egyes.
Ez a hiba volt más skynetnél is, ő részletesen leírta mi a gond ezzel.
Akit érdekel a téma, az itt elolvashatja.
Itt tartunk most, várom hogy a szerelő felébredjen téli álmából és nekifogjon az autónak, azaz befejezze azt a pár apróságot.
No comments:
Post a Comment