Thursday, January 2, 2014

Lassú haladás - azaz mi történt egy év alatt?

Rég nem frissítettem a blogot, pedig történt ez+az.
A 2013-as év nagyon meredek volt számomra, mondjuk úgy hogy viharos volt.

Tavasszal úgy tűnt hogy kész lesz az autó a nyárára, de a szerelők töketlenkedése miatt nem jött össze.
Egész nyár azzal telt el hogy alkatrészeket rendeltem az autóba.
Mindig kiderült hogy valami hiányzik, soha nem tudtam egyszerre megrendelni az összes alkatrészt.
Rémálom

Valamikor szeptemberben jutottam el oda hogy az autó valamennyire kész lett.
Hurrá.
Kiváltottam az ideiglenes rendszámot és repültem Érdre, mert közben odakerült az autó az injektort beállitani.
Na ott ért a hideg zuhany.
A motor borzalmas volt, nem működött jól, olajat ette, füstölt, a víz is fogyott rendesen.


Egy gyors pillantás a tankba és íme mi volt benne. Elvileg ki volt pucolva a tank, minden új benne. Ehh

Az injektoros szaki elhajtott azonnal, hogy előbb tegyük rendbe az autót. Amúgy nagyon kellemetlen emberke volt.
Onnan átvittük Tinnyére Zsigához, átnézte de arra jutottunk hogy vissza a szerelőhöz Miskolcra.
Amúgy az autó rendben van, nagyjából kész van, de a motor nem akar működni..




Folytatás következik nemsokára.

No comments:

Post a Comment